Wszyscy lubimy otrzymywać upominki. Świetnie zdają sobie z tego sprawę firmy, obdarowując swoich obecnych lub potencjalnych klientów gadżetami reklamowymi. Różnego typu gratisy z logo przyczyniają się do zbudowania pozytywnego wizerunku, pomagają wyróżnić się na tle konkurencji, zwiększają szansę stworzenia trwalszej relacji z klientami. Pod warunkiem że postawimy na sprytne i odpowiednio dobrane gadżety. Nudne i niepotrzebne gratisy szybko wylądują w koszu na śmieci, zamiast utrwalać w pamięci klientów nazwę i logo twojej marki.
Gadżety reklamowe dla architektów z logo, czyli jak wypromować własną markę?
Żeby skutecznie wypromować markę, trzeba przyciągnąć uwagę klientów. Mogą w tym pomóc akcesoria reklamowe. Jak wybrać takie gadżety? Powinny się one czymś wyróżniać, pasować do branży, w której działa firma i wpisywać się w strategię komunikacyjną marki. Architektura i projektowanie wnętrz to dziedziny, w których ważną rolę odgrywa kreatywność. Dobrze więc, żeby gadżety reklamowe dla architektów zaskakiwały pomysłowością, a nawet innowacyjnością. Sprawdzają się też gratisy firmowe, które wywołują uśmiech. Przedmioty budzące pozytywne emocje i skojarzenia mają szansę na dłużej zagościć w codziennym życiu naszych klientów. Warto zadbać o to, by akcesoria reklamowe dla architektów miały praktyczne zastosowanie i były dobrej jakości, co pozwoli budować pozytywne skojarzenia, a marka będzie lepiej postrzegana. Z pewnością klienci docenią akcesoria reklamowe pasujące do okoliczności, pory roku, czy zainteresowań. Cykliści ucieszą się z gadżetów rowerowych, miłośnicy podróży z – turystycznych, a złote rączki z gadżetów dla majsterkowiczów. Zestaw słuchawek, pendrive czy bezprzewodowa ładowarka będzie pozytywnym zaskoczeniem dla fanów elektroniki. Niejedną kobietę mile zaskoczą gratisy typu mini perfumetka, kosmetyczka lub zestaw do manicure, a panów akcesoria samochodowe albo akcesoria kuchenne. Latem cenniejszym upominkiem będą okulary przeciwsłoneczne, torba termiczna czy wachlarz, zimą – ogrzewacz do rąk, termos lub skrobaczka do szyb. Każda z wybranych opcji potrzebuje ciekawej i przyciągającej uwagę odbiorców opowieści – storytellingu.
Akcesoria reklamowe dla projektantów wnętrz – na targi, konferencje i inne wydarzenia
Dzięki gadżetom z logo marka staje się rozpoznawalna, a klienci łatwiej zapamiętują firmę. Gratisy szczególnie przydają się podczas takich wydarzeń jak targi czy konferencje, gdzie będziemy potrzebować firmowych akcesoriów w dużych ilościach. Możemy postawić na dość typowe rozwiązanie jak smycze, przypinki, długopisy, breloki albo kubki reklamowe, co nie oznacza, że jesteśmy skazani na nudne rozwiązania. Tym bardziej że obecne możliwości druku, różnorodność dostępnych materiałów, z których produkowane są gadżety, a także technologie pozwalające osiągnąć ciekawe formy, dają duże pole do popisu. Jeśli zdecydujemy się na przykład na ceramiczne kubki reklamowe, powinniśmy zadbać o element zaskoczenia i kreatywności, który może być tym, co wyróżnia akcesoria reklamowe dla projektantów wnętrz. Wpadający w oko kolor, oryginalny wzór graficzny albo zabawne lub zaskakujące hasło sprawią, że nasz kubek stanie się pożądaną pamiątką z targów. Jeśli podobny zabieg zastosujemy, projektując takie gadżety jak notesy reklamowe, czy torby reklamowe możemy stworzyć oryginalny komplet akcesoriów, który zapadnie w pamięć uczestnikom targów lub konferencji. Jeśli do notesów będą dodane karteczki memo czy długopis albo wybierzemy opcję z kartkami z recyklingu, na pewno zyskamy dodatkowe punkty w oczach klientów. Funkcjonalne i dobrze się prezentujące, estetyczne akcesoria będą chętnie przez nich używane, a nasza marka będzie im towarzyszyć każdego dnia, wpływając na lojalność klientów.
Gadżety reklamowe dla projektantów wnętrz, które można używać w domu – nie tylko notesy i długopisy!
Gadżety reklamowe to skuteczne narzędzie marketingowe. Jak wpływają na wizerunek firmy? Wzmacniają identyfikację wizualną marki i pomagają budować długotrwałe relacje z klientami. Pod warunkiem że wiemy, które z gadżetów wybrać i mamy pomysł jak uczynić je unikatowymi. Klienci chętniej wracają do firm, które podarowały im coś wartościowego. Jako wartościowe mogą postrzegać nie tylko drogie przedmioty, ale takie, które zostały do nich dobrze dopasowane i takie, które mają walor użyteczności. Gadżety reklamowe dla projektantów wnętrz mogą być także atrakcyjnymi dodatkami, które będziemy chcieli mieć w naszych domach. Niejednej osobie spodobają się takie akcesoria jak świeca zapachowa, drewniana deska do krojenia, zestaw do wina, młynek do kawy czy polarowy koc. Jeśli projektant doda do nich – jako bonus – na przykład jakąś praktyczną wskazówkę, dotyczącą urządzania wnętrz albo wymyśli jeszcze inny sposób na spersonalizowanie upominków, z pewnością zyska sympatię klientów. A może się okazać, że ulubionymi i najbardziej pomocnymi gadżetami będą miarki reklamowe, bo są małe i poręczne, a w domu zawsze jest coś do zmierzenia – czy na przykład szafka lub fotel, który planujemy zamówić, się zmieszczą i nie przytłoczą wnętrza. Równie dobrze mogą się sprawdzić w domowych warunkach gadżety jak karty, bierki, domino, gry edukacyjne, układanki. A niewykluczone, że najbardziej trafionym upominkiem będą kredki reklamowe i niejeden z dorosłych klientów odkryje – ku swojemu zaskoczeniu – że kolorowanie ma relaksujący wpływ i stanie się jego ulubioną formą relaksu w domu.
Gadżet dla architekta – prezent w podziękowaniu za wykonany projekt
W dobie coraz powszechniejszej personalizacji produktów i usług, klienci z pewnością docenią zindywidualizowany prezent od firmy. Jest duża szansa, że takie akcesoria reklamowe dla architekta jak eleganckie zestawy piśmiennicze będą używane przez osoby z kadry zarządzającej, oryginalne zestawy podróżne przez tych, którzy lubią zwiedzać świat, głośniki z drewna bambusowego – przez fanów muzyki, lampy pierścieniowe przez regularnie nagrywających treści do internetu, a zestawy noży do sera lub zestawy do grilla przez smakoszy. Jako ciekawy gadżet dla architekta można potraktować na przykład 24-częściowy zestaw małych, precyzyjnych śrubokrętów naprawczych w bambusowym etui albo narzędzia ogrodowe w etui z filcu. Formą podziękowania może być nawet odzież reklamowa. Obdarowując jednak klientów koszulką z wielkim logo, raczej nie liczmy na to, że będą ją chętnie nosić i staną się ambasadorami naszej marki. Żeby taka forma reklamy była skuteczna, musimy zadbać o projekty zgodne z trendami, komfort i jakość, subtelne oznakowanie. T-shirty, bluzy lub czapki w limitowanych edycjach – z materiałów premium, z oryginalnymi wzorami – mogą być atrakcyjnym upominkiem. Dla wielu klientów ważnym aspektem w działalności firmy może być polityka zrównoważonego rozwoju, a nośnikiem takich wartości – eko gadżety. Długopisy z korka, drewniane jo-jo, nasiona ziół w zakładce, bambusowe głośniki, czy plecaki z filcu to nie tylko akcesoria na czasie, ale pomocne elementy w opowiadaniu o historii marki.