Pytania i odpowiedzi
Pytania i odpowiedzi
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą gadżetów reklamowych.
Aby ułatwić ci wszystko co możliwe, przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór odpowiedzi na popularne pytania.
Zamówienia, zapytania czy wyceny prosimy kierować na adres e‑mail: artilon@artilon.pl.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą gadżetów reklamowych.
Aby ułatwić ci wszystko co możliwe, przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór odpowiedzi na popularne pytania.
Zamówienia, zapytania czy wyceny prosimy kierować na adres e‑mail: artilon@artilon.pl.
Często zadawane pytania
Scrolluj w dół
Złożenie zamówienia
Pokaż wszystkie
Zamówienie można składać 24h/dobę w naszym sklepie internetowym www.artilon.pl. Można też wysłać zamówienie drogą mailową pod adresem artilon@artilon.pl. Nie przyjmujemy zamówień drogą telefoniczną.
Tak. Naszą główną działalnością jest druk na gadżetach.
Na naszej stronie przy każdym produkcie podany jest aktualny stan magazynowy. Pamiętaj dodanie artykułów do koszyka nie oznacza ich rezerwacji.
Tak. Jeśli złożyłeś u nas zamówienie projekt graficzny otrzymasz bezpłatnie. Bez Twojej zgody nie nadrukujemy produktu.
Techniki zdobienia podane są przy każdym produkcie. W zależności od tworzywa metoda znakowania jest przez nas sugerowana.
Jeśli składasz zamówienie musisz podać dane do faktury, dane do wysyłki jeśli są inne, listę produktów wraz z kolorystyką oraz ilością zamówionego towaru. Dodatkowo należy podać informacje do wykonania projektu graficznego nadruku na gadżetach.
Jest możliwość zakupienia próbek według cen podanych na stronie. Próbki wysyłamy tylko bez nadruku.
Przy każdym produkcie jest podana informacja o minimalnej wielkości zamówienia.
Tak. Rabat naliczany jest automatycznie w zależności od wielkości zamówienia.
Tak. Wyślij do nas zapytanie, a my w miarę możliwości przedstawimy ofertę.
Tak. Agencje reklamowe, firmy eventowa oraz drukarnie mogą liczyć na stały rabat, który ustalamy indywidualnie.
Płatności i faktury
Pokaż wszystkie
Płatności można dokonać tradycyjnym przelewem bankowym, poprzez płatność elektroniczną, na podstawie faktury pro forma lub w szczególnych przypadkach na podstawie faktury z odroczonym terminem płatności. Z uwagi na indywidualny charakter zamówień nie wysyłamy paczek za pobraniem.
Jeśli jesteś placówką budżetową istnieje możliwość zapłaty za fakturę z odroczonym terminem płatności. Z uwagi na indywidualny charakter zamówień nie wysyłamy paczek za pobraniem.
Fakturę otrzymasz od nas w paczce lub pocztą elektroniczną.
Napisz do nas na adres artilon@artilon.pl. Fakturę wyślemy niezwłocznie po zgłoszeniu.
Tak. Wystawiamy faktury VAT 0% według przepisów o wewnątrzwspólnotowym nabyciu towarów.
Dostawa
Pokaż wszystkie
Informacje na temat przesyłek znaleźć można w zakładce „Czas i koszty dostawy”.
Większość przesyłek wysyłamy firmami kurierskimi. Istnieje też możliwość odbioru towaru osobiście w siedzibie naszej firmy.
Tak. Zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy.
Tak. Poinformujemy Cię kiedy towar będzie gotowy do wydania. Podeślij nam listy przewozowe lub zamów kuriera, który przyjedzie po paczkę z własnymi dokumentami.
Nie mamy wpływu na losy przesyłki w momencie, kiedy opuści ona naszą firmę, ale służymy pomocą w jej zlokalizowaniu. Napisz do nas lub zadzwoń pomożemy w rozwiązaniu problemu.
Zgłoś sprawę kurierowi i spisz protokół szkody. Tylko w ten sposób możemy złożyć reklamację u przewoźnika
Z uwagi na indywidualny charakter zamówień nie wysyłamy paczek za pobraniem.
Czas realizacji zamówienia
Pokaż wszystkie
Na zapytania odpowiadamy najszybciej jak to możliwe. Tego samego dnia lub następnego. Jeśli zapytanie jest nietypowe może to potrwać kilka dni.
Towar bez nadruku wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych. Przybliżony czas wysyłki towaru z nadrukiem to 3-10 dni roboczych. Termin wykonania zamówienia z nadrukiem liczymy od momentu akceptacji projektu oraz opłaceniu zlecenia, chyba że ustalono inaczej.
Tak. Napisz do nas. Jeśli moce produkcyjne na to pozwolę ustalimy indywidualny termin wysyłki. Niekiedy może się to wiązać z dopłatą za ekspresowe wykonanie zlecenia.
Pytania techniczne
Pokaż wszystkie
Bezpłatny projekt wykonujemy do złożonego zamówienia. Jeśli potrzebujesz konsultacji graficznej zapraszamy do kontaktu pod adresem artilon@artilon.pl. Przygotujemy wycenę.
Tak. Przy składaniu zamówienia zaznacz zamawiam bez nadruku.
Napisz do nas na adres artilon@artilon.pl . Zaproponujemy produkt podobny lub alternatywny.
Tak. Jeśli złożyłeś u nas zamówienie projekt graficzny otrzymasz bezpłatnie. Bez Twojej zgody nie nadrukujemy produktu.
Tak. Posiadamy własny park maszynowy.
Jeśli wybrałeś produkt z nadrukiem to wszystkie koszt jego wykonania zostały wliczone w cenę.
Reklamacje i zwroty
Pokaż wszystkie
Złóż reklamacje przez formularz na naszej stronie internetowej. Zlecenie wykonamy ponownie.
Jeśli na projekcie graficznym pojawił się błąd, a ty go zaakceptowałeś reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie. Jeśli błąd pojawił się z naszej winy wykonamy zlecenie poprawnie lub zaproponujemy inne dogodne rozwiązanie.
Jeśli zamówiłeś produkt z nadrukiem nie można go zwrócić. Nie możemy go dalej odsprzedać. W razie wątpliwości odnośnie jakości oraz kolorystyki zalecamy wcześniejsze zamówienie próbek.
Często zadawane pytania
Złożenie zamówienia
Pokaż wszystkie
Zamówienie można składać 24h/dobę w naszym sklepie internetowym www.artilon.pl. Można też wysłać zamówienie drogą mailową pod adresem artilon@artilon.pl. Nie przyjmujemy zamówień drogą telefoniczną.
Tak. Naszą główną działalnością jest druk na gadżetach.
Na naszej stronie przy każdym produkcie podany jest aktualny stan magazynowy. Pamiętaj dodanie artykułów do koszyka nie oznacza ich rezerwacji.
Tak. Jeśli złożyłeś u nas zamówienie projekt graficzny otrzymasz bezpłatnie. Bez Twojej zgody nie nadrukujemy produktu.
Techniki zdobienia podane są przy każdym produkcie. W zależności od tworzywa metoda znakowania jest przez nas sugerowana.
Jeśli składasz zamówienie musisz podać dane do faktury, dane do wysyłki jeśli są inne, listę produktów wraz z kolorystyką oraz ilością zamówionego towaru. Dodatkowo należy podać informacje do wykonania projektu graficznego nadruku na gadżetach.
Jest możliwość zakupienia próbek według cen podanych na stronie. Próbki wysyłamy tylko bez nadruku.
Przy każdym produkcie jest podana informacja o minimalnej wielkości zamówienia.
Tak. Rabat naliczany jest automatycznie w zależności od wielkości zamówienia.
Tak. Wyślij do nas zapytanie, a my w miarę możliwości przedstawimy ofertę.
Tak. Agencje reklamowe, firmy eventowa oraz drukarnie mogą liczyć na stały rabat, który ustalamy indywidualnie.
Płatności i faktury
Pokaż wszystkie
Płatności można dokonać tradycyjnym przelewem bankowym, poprzez płatność elektroniczną, na podstawie faktury pro forma lub w szczególnych przypadkach na podstawie faktury z odroczonym terminem płatności. Z uwagi na indywidualny charakter zamówień nie wysyłamy paczek za pobraniem.
Jeśli jesteś placówką budżetową istnieje możliwość zapłaty za fakturę z odroczonym terminem płatności. Z uwagi na indywidualny charakter zamówień nie wysyłamy paczek za pobraniem.
Fakturę otrzymasz od nas w paczce lub pocztą elektroniczną.
Napisz do nas na adres artilon@artilon.pl. Fakturę wyślemy niezwłocznie po zgłoszeniu.
Tak. Wystawiamy faktury VAT 0% według przepisów o wewnątrzwspólnotowym nabyciu towarów.
Dostawa
Pokaż wszystkie
Informacje na temat przesyłek znaleźć można w zakładce „Czas i koszty dostawy”.
Większość przesyłek wysyłamy firmami kurierskimi. Istnieje też możliwość odbioru towaru osobiście w siedzibie naszej firmy.
Tak. Zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy.
Tak. Poinformujemy Cię kiedy towar będzie gotowy do wydania. Podeślij nam listy przewozowe lub zamów kuriera, który przyjedzie po paczkę z własnymi dokumentami.
Nie mamy wpływu na losy przesyłki w momencie, kiedy opuści ona naszą firmę, ale służymy pomocą w jej zlokalizowaniu. Napisz do nas lub zadzwoń pomożemy w rozwiązaniu problemu.
Zgłoś sprawę kurierowi i spisz protokół szkody. Tylko w ten sposób możemy złożyć reklamację u przewoźnika
Z uwagi na indywidualny charakter zamówień nie wysyłamy paczek za pobraniem.
Czas realizacji zamówienia
Pokaż wszystkie
Na zapytania odpowiadamy najszybciej jak to możliwe. Tego samego dnia lub następnego. Jeśli zapytanie jest nietypowe może to potrwać kilka dni.
Towar bez nadruku wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych. Przybliżony czas wysyłki towaru z nadrukiem to 3-10 dni roboczych. Termin wykonania zamówienia z nadrukiem liczymy od momentu akceptacji projektu oraz opłaceniu zlecenia, chyba że ustalono inaczej.
Tak. Napisz do nas. Jeśli moce produkcyjne na to pozwolę ustalimy indywidualny termin wysyłki. Niekiedy może się to wiązać z dopłatą za ekspresowe wykonanie zlecenia.
Pytania techniczne
Pokaż wszystkie
Bezpłatny projekt wykonujemy do złożonego zamówienia. Jeśli potrzebujesz konsultacji graficznej zapraszamy do kontaktu pod adresem artilon@artilon.pl. Przygotujemy wycenę.
Tak. Przy składaniu zamówienia zaznacz zamawiam bez nadruku.
Napisz do nas na adres artilon@artilon.pl . Zaproponujemy produkt podobny lub alternatywny.
Tak. Jeśli złożyłeś u nas zamówienie projekt graficzny otrzymasz bezpłatnie. Bez Twojej zgody nie nadrukujemy produktu.
Tak. Posiadamy własny park maszynowy.
Jeśli wybrałeś produkt z nadrukiem to wszystkie koszt jego wykonania zostały wliczone w cenę.
Reklamacje i zwroty
Pokaż wszystkie
Złóż reklamacje przez formularz na naszej stronie internetowej. Zlecenie wykonamy ponownie.
Jeśli na projekcie graficznym pojawił się błąd, a ty go zaakceptowałeś reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie. Jeśli błąd pojawił się z naszej winy wykonamy zlecenie poprawnie lub zaproponujemy inne dogodne rozwiązanie.
Jeśli zamówiłeś produkt z nadrukiem nie można go zwrócić. Nie możemy go dalej odsprzedać. W razie wątpliwości odnośnie jakości oraz kolorystyki zalecamy wcześniejsze zamówienie próbek.
Masz więcej pytań?
Jesteśmy tutaj, aby pomóc.