Jak zamawiać?
Jak zamawiać?
Użytkowniku. Zamawiasz gadżety po raz pierwszy? Masz wątpliwości, jak przebiega proces ich wykonania? Zapoznaj się z wszystkimi etapami i miej pewność, że niczego nie przeoczyłeś.
Wybierz
Zamów
Odbierz
Etap 1 - Wybór
Wybierz produkty
Wybierz produkty, które Cię interesują. Sprawdź cenę z nadrukiem lub bez. Wybierz dogodne techniki znakowania lub nakład. Pamiętaj! Niekiedy większy nakład to dużo niższa cena za jedną sztukę. Nie musisz składać zamówienia od razu. Sprawdzaj różne warianty lub zadzwoń, dopytaj, doradzimy!
Złóż zamówienie
Kiedy Twoje produkty znalazły się już w koszyku sprawdź, czy termin ich wykonania jest dla Ciebie odpowiedni. Jeśli potrzebujesz gadżetów na konkretny dzień lub wydarzenie daj znać. Sprawdzimy co możemy zrobić? Jeśli nasza propozycja będzie Ci odpowiadała złóż zamówienie wybierając odpowiedni tryb.
Etap 2 – Wstęp do realizacji zamówienia
Otrzymaj wizualizację produktu
U nas nigdy nie kupujesz w ciemno. Na tym etapie wykonamy dla Ciebie bezpłatną wizualizację nadruku. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś wyślij do nas materiały do przygotowania projektu. Logo, treść lub opis własnego pomysłu znacznie przyspieszy jego wykonanie. Pamiętaj! Czas wykonania liczymy od momentu zatwierdzenia projektu do druku. Bez Twojej zgody zlecenie nie trafi na produkcję.
Ostateczne zmiany i akceptacja
Jeśli nasza propozycja układu graficznego nie przypadła Ci do gustu lub inaczej to sobie wyobrażałeś prześlij nam listę korekt. Jedna tura poprawek zawsze jest bezpłatna. Przed ostateczną akceptacją sprawdź, czy nie wkradł się błąd lub literówka. Kiedy Twój projekt jest już doskonały napisz do nas: Akceptuję!
Wpłata
Jeśli jeszcze tego nie uczyniłeś dokonaj zapłaty. Akceptacja projektu i wpłata uruchamia produkcję. Od tego momentu nie będzie można już wprowadzać żadnych zmian, ani zrezygnować z wykonania zlecenia. Jeśli jesteś przedstawicielem placówki publicznej ten etap pomijamy. Zapłacisz z odroczonym terminem po otrzymaniu towaru.
Etap 3 – Realizacja
Produkcja
To najważniejszy etap wykonania zlecenia. Kilka najbliższych dni spędzimy nad tym, aby Twoje gadżety prezentowały się znakomicie. Wiemy, że możesz się niecierpliwić. Bez obawy. Trzymamy rękę na pulsie.
Wysyłka zamówienia
Kiedy Twoje gadżety będą gotowe wyślemy je jedną z firm kurierskich pod wskazany przez Ciebie adres. Możemy wysłać towar w dowolne miejsce dokładnie tam, gdzie akurat przebywasz. Do domu, biura, hotelu, czy na obóz. Czas dostawy to z reguły 1-2 dni robocze. Jeśli paczka nie dociera skontaktuj się z nami. Pomożemy.
UWAGA! Czas realizacji zlecenia z uwagi na indywidualną formę liczony jest od momentu jego opłacenia oraz zatwierdzenia projektów do druku, a nie od momentu złożenia zamówienia w sklepie.
Masz więcej pytań?
Jesteśmy tutaj, aby pomóc.
Czas dostawy
Formy płatności
Jak zamawiać?
Użytkowniku. Zamawiasz gadżety po raz pierwszy? Masz wątpliwości, jak przebiega proces ich wykonania? Zapoznaj się z wszystkimi etapami i miej pewność, że niczego nie przeoczyłeś.
Etap 1 - Wybór
Wybierz produkty
Wybierz produkty, które Cię interesują. Sprawdź cenę z nadrukiem lub bez. Wybierz dogodne techniki znakowania lub nakład. Pamiętaj! Niekiedy większy nakład to dużo niższa cena za jedną sztukę. Nie musisz składać zamówienia od razu. Sprawdzaj różne warianty lub zadzwoń, dopytaj, doradzimy!
Złóż zamówienie
Kiedy Twoje produkty znalazły się już w koszyku sprawdź, czy termin ich wykonania jest dla Ciebie odpowiedni. Jeśli potrzebujesz gadżetów na konkretny dzień lub wydarzenie daj znać. Sprawdzimy co możemy zrobić? Jeśli nasza propozycja będzie Ci odpowiadała złóż zamówienie wybierając odpowiedni tryb.
Etap 2 – Wstęp do realizacji zamówienia
Otrzymaj wizualizację produktu
U nas nigdy nie kupujesz w ciemno. Na tym etapie wykonamy dla Ciebie bezpłatną wizualizację nadruku. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś wyślij do nas materiały do przygotowania projektu. Logo, treść lub opis własnego pomysłu znacznie przyspieszy jego wykonanie. Pamiętaj! Czas wykonania liczymy od momentu zatwierdzenia projektu do druku. Bez Twojej zgody zlecenie nie trafi na produkcję.
Ostateczne zmiany i akceptacja
Jeśli nasza propozycja układu graficznego nie przypadła Ci do gustu lub inaczej to sobie wyobrażałeś prześlij nam listę korekt. Jedna tura poprawek zawsze jest bezpłatna. Przed ostateczną akceptacją sprawdź, czy nie wkradł się błąd lub literówka. Kiedy Twój projekt jest już doskonały napisz do nas: Akceptuję!
Wpłata
Jeśli jeszcze tego nie uczyniłeś dokonaj zapłaty. Akceptacja projektu i wpłata uruchamia produkcję. Od tego momentu nie będzie można już wprowadzać żadnych zmian, ani zrezygnować z wykonania zlecenia. Jeśli jesteś przedstawicielem placówki publicznej ten etap pomijamy. Zapłacisz z odroczonym terminem po otrzymaniu towaru.
Etap 3 – Realizacja
Produkcja
To najważniejszy etap wykonania zlecenia. Kilka najbliższych dni spędzimy nad tym, aby Twoje gadżety prezentowały się znakomicie. Wiemy, że możesz się niecierpliwić. Bez obawy. Trzymamy rękę na pulsie.
Wysyłka zamówienia
Kiedy Twoje gadżety będą gotowe wyślemy je jedną z firm kurierskich pod wskazany przez Ciebie adres. Możemy wysłać towar w dowolne miejsce dokładnie tam, gdzie akurat przebywasz. Do domu, biura, hotelu, czy na obóz. Czas dostawy to z reguły 1-2 dni robocze. Jeśli paczka nie dociera skontaktuj się z nami. Pomożemy.
UWAGA! Czas realizacji zlecenia z uwagi na indywidualną formę liczony jest od momentu jego opłacenia oraz zatwierdzenia projektów do druku, a nie od momentu złożenia zamówienia w sklepie.
Masz więcej pytań?
Jesteśmy tutaj, aby pomóc.
Czas dostawy
Formy płatności