Projektanci wnętrz, designerzy i architekci – jak promować swoją działalność poprzez akcesoria reklamowe?
Wszyscy lubimy otrzymywać upominki. Świetnie zdają sobie z tego sprawę firmy, obdarowując swoich obecnych lub potencjalnych klientów gadżetami reklamowymi. Różnego typu gratisy z logo przyczyniają się do zbudowania pozytywnego wizerunku, pomagają wyróżnić się na tle konkurencji, zwiększają szansę stworzenia trwalszej relacji z klientami. Pod warunkiem że postawimy na sprytne i odpowiednio dobrane gadżety. Nudne i niepotrzebne gratisy szybko wylądują w koszu na śmieci, zamiast utrwalać w pamięci klientów nazwę i logo twojej marki.
ZESPÓŁ ARTILON
|27-05-2025
Projektanci wnętrz, designerzy i architekci – jak promować swoją działalność poprzez akcesoria reklamowe?
Wszyscy lubimy otrzymywać upominki. Świetnie zdają sobie z tego sprawę firmy, obdarowując swoich obecnych lub potencjalnych klientów gadżetami reklamowymi. Różnego typu gratisy z logo przyczyniają się do zbudowania pozytywnego wizerunku, pomagają wyróżnić się na tle konkurencji, zwiększają szansę stworzenia trwalszej relacji z klientami. Pod warunkiem że postawimy na sprytne i odpowiednio dobrane gadżety. Nudne i niepotrzebne gratisy szybko wylądują w koszu na śmieci, zamiast utrwalać w pamięci klientów nazwę i logo twojej marki.
Bidony i butelki reklamowe – czy warto postawić na alternatywę dla tradycyjnych kubków?
Kubki reklamowe przez lata były niekwestionowanym liderem firmowych gadżetów, ale dziś ich pozycja słabnie. W dobie mobilności i rosnącej świadomości ekologicznej coraz więcej marek sięga po bidony i butelki reklamowe. Są praktyczne, nowoczesne i towarzyszą użytkownikowi niemal wszędzie – od siłowni po biuro. W artykule pokazujemy, dlaczego warto włączyć je do strategii promocyjnej!
ZESPÓŁ ARTILON
|20-05-2025
Bidony i butelki reklamowe – czy warto postawić na alternatywę dla tradycyjnych kubków?
Kubki reklamowe przez lata były niekwestionowanym liderem firmowych gadżetów, ale dziś ich pozycja słabnie. W dobie mobilności i rosnącej świadomości ekologicznej coraz więcej marek sięga po bidony i butelki reklamowe. Są praktyczne, nowoczesne i towarzyszą użytkownikowi niemal wszędzie – od siłowni po biuro. W artykule pokazujemy, dlaczego warto włączyć je do strategii promocyjnej!
Funkcjonalne gadżety dla kierowców, logistyków i spedytorów – kilka pomysłów
Jesteś na etapie planowania strategii reklamowej dla swojej firmy? W takim razie wykorzystaj nie tylko potencjał social mediów i internetu, ale także standardowej reklamy offline. Poznaj aż 10 ciekawych pomysłów na gadżety reklamowe dla kierowców, które poprawią poziom rozpoznawalności marki.
ZESPÓŁ ARTILON
|09-04-2025
Funkcjonalne gadżety dla kierowców, logistyków i spedytorów – kilka pomysłów
Jesteś na etapie planowania strategii reklamowej dla swojej firmy? W takim razie wykorzystaj nie tylko potencjał social mediów i internetu, ale także standardowej reklamy offline. Poznaj aż 10 ciekawych pomysłów na gadżety reklamowe dla kierowców, które poprawią poziom rozpoznawalności marki.