Gadżety reklamowe w promocji miasta – jak kreatywnie wspomóc Wydział Kultury, Oświaty, Turystyki?
Współczesna promocja miasta to znacznie więcej niż kampanie wizerunkowe i obecność w mediach. To budowanie autentycznej relacji z mieszkańcami, przyciąganie turystów unikalnym doświadczeniem oraz tworzenie silnej, lokalnej tożsamości.
ZESPÓŁ ARTILON
|04-08-2025
Gadżety reklamowe w promocji miasta – jak kreatywnie wspomóc Wydział Kultury, Oświaty, Turystyki?
Współczesna promocja miasta to znacznie więcej niż kampanie wizerunkowe i obecność w mediach. To budowanie autentycznej relacji z mieszkańcami, przyciąganie turystów unikalnym doświadczeniem oraz tworzenie silnej, lokalnej tożsamości.
Policja, straż miejska, wojsko i inne służby mundurowe – jak wykorzystać gadżety reklamowe do budowania świadomości na temat tych organizacji?
Gadżety reklamowe stają się skutecznym narzędziem nie tylko w budowaniu pozytywnego wizerunku, ale również w edukacji i zwiększaniu świadomości obywateli na temat działalności służb mundurowych.
ZESPÓŁ ARTILON
|24-07-2025
Policja, straż miejska, wojsko i inne służby mundurowe – jak wykorzystać gadżety reklamowe do budowania świadomości na temat tych organizacji?
Gadżety reklamowe stają się skutecznym narzędziem nie tylko w budowaniu pozytywnego wizerunku, ale również w edukacji i zwiększaniu świadomości obywateli na temat działalności służb mundurowych.
Notesy reklamowe jako element strategii employer brandingowej – dlaczego warto je wręczać pracownikom?
Strategie employer brandingowe coraz częściej obejmują działania wykraczające poza tradycyjne benefity pracownicze. W firmach budujących silny wizerunek pracodawcy rośnie znaczenie spójnej identyfikacji wizualnej i praktycznych upominków. Jednym z narzędzi, które zyskują na popularności, są notesy reklamowe. Choć mogą wydawać się niepozorne, w rzeczywistości stanowią nośnik wartości firmy, budują lojalność i wspierają komunikację wewnętrzną. Przyjrzyjmy się im bliżej.
ZESPÓŁ ARTILON
|03-07-2025
Notesy reklamowe jako element strategii employer brandingowej – dlaczego warto je wręczać pracownikom?
Strategie employer brandingowe coraz częściej obejmują działania wykraczające poza tradycyjne benefity pracownicze. W firmach budujących silny wizerunek pracodawcy rośnie znaczenie spójnej identyfikacji wizualnej i praktycznych upominków. Jednym z narzędzi, które zyskują na popularności, są notesy reklamowe. Choć mogą wydawać się niepozorne, w rzeczywistości stanowią nośnik wartości firmy, budują lojalność i wspierają komunikację wewnętrzną. Przyjrzyjmy się im bliżej.